.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش قيمت میوه در استان هاي شمالي

در حالیکه وزیر بازرگانی از ثبات قیمت و آرام بودن بازار در شب عید خبر می دهد،مشاهدات خبرنگار شمال نيوز از بازار استانهاي شمالي حاکیست هم اکنون سیب قرمز کیلویی 2000 تا 2500 به فروش می رسد.
از سویی قیمت پیاز در روزهای اخیر روند صعودی را به خود دیده تا آنجا که هم اکنون قیمت هر کیلو پیاز از 1200 تا 1500 تومان در بازار به فروش می رسد.

همچنین سیب زمینی مرغوب نیز از 700 تا 950 در بازار فروخته می شود.

گزارشهای دریافتی از ساير شهرهای شمال كشور نیز بیانگر این واقعیت می باشد که قیمت میوه در چند روز اخیر افزایش داشته است.
به عنوان مثال قیمت موز هم اکنون در شهرهای استان هر کیلو از 1500 تا 18000 در نوسان می باشد و قیمت پرتقال مرغوب نیز از 1200 تا1500 تومان در میوه فروشی ها به مشتریان فروخته می شود.
یکی از خریداران میوه در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز اظهار داشت:من امروز برای خرید دو کیلو سیب و دو کیلو سیب زمینی حدود 6 هزار تومان هزینه کرده ام.در حالیکه اگر جنس با کیفیت بهتر می خواستم تهیه کنم باید هزینه بیشتری پرداخت می کردم.

خانم خانه دار دیگری نیز به خبرنگار ما گفت:شرایط قیمت میوه خیلی گران است.ما با درآمد اندکمان توان خرید میوه های خوب با این قیمت بالا را نداریم و همیشه مجبوریم میوه های درجه 3 تهیه و به منزل ببریم هر چند که الان میوه های درجه 3 هم از قیمت بالایی برخوردارند.

وی در ادامه اظهار داشت:خواهشی که از مسئولین دارم این است که نظارت خود را بیشتر کنند و با گرانفروشان برخورد کنند.

همچنین متصدی یک میوه فروشی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان داشت:قیمت بالای میوه ها که با این نرخ به مشتریان عرضه می شود تقصیر ما نیست.ما حتی در برخی مواقع درصد سود فانونی خود را بطور کامل بر روی میوه ها نمی بریم و حاضریم زیر قیمت قانونی خودمان جنس ها را عرضه کنیم.ما این اجناس را از میدان میوه تهیه می کنیم که مسئولین باید آنجاها را بیشتر نظارت کنند.

علی ایحال انتظار از مسئولین امر این است ضمن تشدید امر نظارت از اهرم های تنظیم بازار به شایستگی استفاده نموده تا شاهد نوسانات قیمت که در نهایت به ضرر مصرف کنندگان می شود نباشیم /90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.